Nu promit nimic. Daca doresc, John/Radu/Seby ne pot da o mana de ajutor.
Hai sa incepem.
Pentru inceput avem nevoie de 4 programe pe care le-am pus in arhiva asta .
E vorba despre:
1. RW Analyze
2. TXD Workshop
3. ZModeler 2.2.6
4. ZModeler 1.0.7
Asta e si ordinea in care o sa le folosim.
Pentru inceput, intram pe www.gtainside.com si gasim o masina care sa arate cat de cat ... modelele (3D) mai noi aparute sunt mai bune.
O descarcam si o dezarhivam. Facem la fel si cu programele/le instalam, dupa caz.
De aici incepe practic munca. Episodul 1.
Ne lovim de 2 fisiere, xx(x).dff si xx(x).txd .
1. Primul pas este deblocarea `dff-ului.
Intram in RW Analyze:
File -> Open -> Navigam in folderul masinii -> Click pe fisierul `dff -> Open.
Poza 1
Tools -> Commands -> Change file version -> RW 3.5
Poza 2
Apasam "X" si confirmam salvarea modificarilor
Poza 3
2. Pasul 2 este extragerea texturilor din fisierul .txd.
Intram in TXD Workshop:
File -> Open -> Navigam in folderul masinii -> Click pe fisierul `txd -> Open.
Image -> Export all textures to tga images -> Save.
Poza 4
Inchidem programul.
3. Pasul 3 este convertirea in .z3d.
Intram in ZModeler 2.2.6:
File -> Import (se gaseste si la File) -> Navigam in folderul masinii -> Click pe fisierul `dff -> Import.
File -> Export (exista si simboluri) -> Salvam fisierul sub forma "nume.z3d" in folderul unde avem masina.
Inchidem programul.
4. Pasul 4. De aici incepe munca.
Intram in ZModeler 1.0.7.
..........................................................................................
Sfarsitul primului episod.
Daca tutorial starneste interes -> continuam, daca nu -> NU.
Un "multumesc" nu strica.
Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale, link-uri gresite si toate cele, nu stau sa verific chiar tot.
Nu o sa pun poze decat unde consider ca este important.
Ultima editare efectuata de catre waldy_13 in Lun Mar 04, 2013 5:35 pm, editata de 2 ori