EDIT. 21-12-2008
TUTORIAL VIDEO https://www.youtube.com/view_play_list?p=4963D781F1F8E46C
Trebuie sa importati caroseria de la vice city, si sa eliminati rotile, si daca se poate si volanul.
Apoi SELECT -> QUADR, si cu click dreapta, ca si cand a-ti selecta mai multe dosare, selectati intreaga caroserie.
Apoi CREATE -> OBJECT -> UNITESELECT. dati click pe caroserie si faceti un unite.
Sa nu va complicati, exportati caroseria, DOAR cu acel unite care l-ati creeat, cu numele pe care il are masina peste care vreti sa puneti masina (90% au numele body.dof).
Apoi importati caroseria de la masina a noua si masina a veche, si masina noua trebuie sa o selectati : SELECT -> SINGLE, si dupa aceia MODIFY -> MOVE si mutati masina in asa fel incat partea de jos sa fie la acel nivel cu cea a veche.
Intr-o parte (eu am in stanga, dar impliicit sunt in dreapta) ve-ti avea o casuta in care ai doua obiecte selectate body.dof si body.dof[1] parca, sau va dati voi seama.
Deselectati masina a veche, si exportati din nou, masina a doua, cu acelasi nume.
Acum trebuie sa extrage-ti texturile, si cel mai bine ar fi sa le pui in acelasi dosar in care ai exportat body.dof.
Acum apasati E si se va deschide o fereastra cu masintriale. sus unde scrie <default material> selectati pe cele care numele incep nu TEXTURE parca, sau va dati voi seama.
de ex. texture: xyz.tga::
in functie de ce nume are... in acest caz, selectati acest masterial, bifati Primary texture, apasati pe butonul "Load Map" Vi s-a deschis o fereastra. acum dati ADD, la textura .... vedeti numele materialului. In cazul nostru numele materialului este: texture: xyz.tga:: asa ca da-ti la textura xyz.tga, apoi aveti un un bloc care implicit scrie "Mix with color" dati click acolo si selectati Light map.
ATENTIE. O data faceti asta daca dati OK, si intrati din nou, va va scrie tot "mix with color" a doua oara nu mai dati.
Si asa faceti cu toate texturile, dar la cele care incep cu MATTE parca, sa nu umblati.
Acum, dupa ce a-ti facut ce am spus mai sus cu toate texturile,
Tot ce incepe cu "Texture" sau cum se numeste, in cazul nostru texture: xyz.tga:: lasati doar xyz:: deci stergeti texture si extensia .tga , dar lasati doua puncte de doua ori ( :: ) legate de ultimul caracter. dupa aceia dati ok, exportati din nou caroseria, si impreuna cu texturile extrase cu programul ViceTXD, care le importati, selectati toate texturile si le exportati (cu tipul "Normal TGA"), dupa cum spuneam, le copiati in dosarul masini care vrei sa o inlocuiesti, si ar trebuii sa va dea ceea ce mi-a dat mie la Vento si X5.
Apoi din car.ini modificati rotile, etc.
Explic mai multe mai pe seara. E posibil sa m greseli gramaticle, ca nu am timp sa verific, ca ma grabesc.
BAFTA
Ultima editare efectuata de catre AndyM in Vin Dec 25, 2009 9:26 pm, editata de 6 ori